Football-ul incepe cu ”S”

March 31, 2009

club6

Salutari oamenilor din Romania, si tuturor microbistilor din lume(huliganilor!). Sportul rege te acapareaza tot timpu, iti da energia de care ai nevoie pentru a urla pe stadioane, a injura jucatorul din meci, a-l critica, chiar daca tu nu stii sa faci nici macar doua duble. Dar in schimb iti place sa-l faci in toate felurile, sa-l scuipi cand paseaza gresit, si de ce nu, sa-i futi o bata in cap cand da autogol. Da daaaaa…..este ceva caracteristic tuturor suporterilor si aici nu ma refer doar la situatia din iubita noastra tara, ci fac o afirmatie la modul general. Si stiti ceva, aveti dreptate, si eu sunt la fel….muisti astia de jucatori primesc o tona de bani pe un meci, ca sa nu mai vorbim de prime, dar cand vine vorba de spectacolul care ni-l oferea intr-un timp ”ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI”, tricolorii nostri se impiedica de iarba….In fine, nu am chef sa critic football-ul din Romania, pentru ca ar trebui sa scriu romane!(mi-e cam sila la ora asta).Buuuuuuuun, cine este acest jucator din poza?Defapt, cine dracu mai e si cioara asta?Poate multi stiu, poate nu, este simpaticul atacant de la Manchester United. ”Jucatorul” asta cu fata de congolez(auzi cica e de origine guadelupiana), un frantuz de altfel, este varful de atac al uneia din cele mai mari forte din fotbalul mondial, este Louis SAHA. Mai oameni buni, deci eu chiar nu am nimic cu el, nu ma intelegeti gresit, dar cum a ajuns omu asta la Manchester? In primu rand, fata si originea il tradeaza…e francez ok, asta am inteles….dar cu fata asta de congolez si mai e si de origine guadelupiana eu ce dracu sa inteleg? A crescut intr-un cort, si i-a dat maicasa care NU VREAU SA STIU CE NATIE MAI E SI EA o minge din carpe si i-a zis ”hai la football cu tine ca numai ananas stii tu!”. Si iata-l acum pe omu nostru la Manchester United. Bine, nici eu nu stapanesc prea bine sportul asta, si mai mult obisnuiesc sa-l joc pe calculator in retea. Ce ma enerveaza este ca la Fifa 2007, desi stapanesc foarte bine jocul(trebuie sa marturisesc ca sunt al doilea din Onesti :)) ), obisnuiesc sa joc cu un coleg de apartament iar omu asta ma bate mereu cu Manchester….iar SAHA(ca nu vreau sa-l jignesc desi il tradeaza numele), imi da mereu gol si normal ca ma supar!!!!!!. Daaaaaar dupa ce lovesc cu pumnu stang tastatura si cu cel drept monitoru, ma calmez si imi continui jocul. Deci SAHA, multumesc ca existi frate! Cam asta am vrut sa spun, ne mai auzim!

Leave a Reply

