INCEPUTURI

March 31, 2009

Ooook.Salut dragi prieteni si primi-cititori ai acestui articol de blog.Bineinteles ca prima intrebare care va intra in minte este ”cine dracu mai e si tipu asta si de ce naiba si-a facut si el blog?” sau ”uite ma altul care incearca si el sa se afirme pe un blog, poate poate va iesi un pic in evidenta”…………..(puncte puncte)…….
In primul rand mi-am creat acest blog la insistentele unor prieteni, si mai mult din plictiseala.Am zis, hai fie, sa incerc ceva nou.Pe durata existentei acestui blog voi incerca sa transmit cititorilor, oamenilor de orice  clasa sociala, gandurile si conceptiile mele despre viata, felul cum privesc toate lucrurile care le traiesc, despre bani, despre prafu din buzunar si tot ce plm imi vine in minte(va asigur ca nu sunt 100% sanatos si deci merita sa cititi fiecare articol si tot ceea ce voi posta).
Nu voi incerca sa fiu genul de om care o arde in filozofii, care incearca sa-ti explice de ce aerul pe care il tragem in piept nu se consuma sau mai stiu eu ce rahaturi….Nu voi incerca sa-ti creez o alta mentalitate despre viata, si in nici un caz nu te voi tine la curent cu stirile politice, sociale si toate tampeniile de la televizor.
Bine atunci.Cam atat pentru primul articol…ne mai auzim!

One Response to “INCEPUTURI”

  1. Lestat said

    You are ill my friend…. dots dots dots

Leave a Reply

